fredag 22 juni 2012

Finitura..

Det hörs på namnet nästan.. Finitura.. det sista lagret stryks på väggarna och gör dem jämna och fina.. sen är det bara målning kvar sen kan plattsättaren få komma! Det går så sakteliga framåt alltså... fick dock ett litet bakslag i form av en blodförgiftning.. när jag gick och letade efter den ena katten som var på rymmen gick jag genom högt gräs och troligen var det där som jag blev biten av nåt i armen... först kändes det inget men snart sågs röda streck och jag kom att tänka på Krösamaja som sa att om strecken når hjärtat så är det slut... bäst att ta sig till doktorn där jag fick en stelkrapspruta och några piller... det ser ut som ett ormbett tyckte doktorn men jag tror att jag skulle ha märkt om en orm bet mig i överarmen... men det låter ju bättre än en spindel eller nåt.. nu är armen bara blå och förhoppningsvis får jag behålla den... Glad midsommar!!

1 kommentar:

  1. Eftersom du nu monterar kök så antar jag att du överlevt!!?? ;o))
    Skämt åsido....otäckt när man inte vet vad som bitit dig!!! :o((
    Ha de´ gött!!
    Kramen från VästerviksPia

    SvaraRadera